Zaloguj
się do profilu Zamknij

Nie masz jeszcze Profilu?

Przypomnij hasło
Sprawdź Saldo Karty Zamknij
flexipass

Gdzie znajdę numer Karty?

Numer Karty to 16 cyfr umieszczonych
na awersie Twojej Karty.

flexipass

Gdzie znajdę numer NIK?

Numer NIK to 6 cyfr umieszczone na liście
przewodnim dołączonym do Twojej Karty.

Nie zapamiętasz numeru NIK do karty? Masz kilka kart Sodexo? Utwórz profil z łatwymi do zapamiętania danymi do logowania i za jednym razem sprawdź saldo, historię Twoich Kart Sodexo.

Załóż
profil Zamknij
* Pole obowiązkowe

Zakładając profil, akceptują Państwo postanowienia Regulaminu Serwisu Internetowego www.DlaCiebie.Sodexo.pl, który dostępny jest Tutaj

Wybierz dodatkowo swój produkt, a będziesz mógł korzystać z nieograniczonej liczby promocji!

Jeśli nie widzisz swojego produktu, wybierz “Inny produkt”

Aby korzystać z PromoSklepu wybierz z listy jeden z produktów Sodexo, jaki posiadasz. Tylko użytkownicy wymienionych produktów mogą korzystać z promocji w PromoSklepie.

Zapisz się do newslettera Zamknij

A my załatwimy resztę: wyjątkowe rabaty,
atrakcyjne promocje, niepowtarzalne oferty.

Karty Flexi Pass FAQ

wróć

Przedpłacona Karta Flexi Pass łączy w sobie dostęp do obiektów kulturalnych, rekreacyjnych i sportowych. Szeroki wybór zajęć sprawi, że każdy, niezależnie od wieku, płci czy kondycji zawsze znajdzie coś dla siebie. Karta ta to również gwarancja preferencyjnych cen w sieci Partnerów i możliwość wykorzystania zgromadzonych na niej środków przez posiadacza, jak i jego rodzinę czy znajomych. Co więcej, jeśli w danym miesiącu środki nie zostaną wykorzystane, przechodzą na kolejne miesiące w terminie ważności Karty.

CO ZYSKUJE PRACOWNIK:
  • środki dostępne na karcie nie przepadają - kumulują się w następnych miesiącach,
  • możliwość wykorzystania środków z rodziną/znajomymi,
  • rabaty w sieci akceptantów – np. kino – do 34%.

Możesz sprawdzić status oraz saldo przedpłaconej Karty Flexi Pass logując się do Serwisu Kart na www.DlaCiebie.sodexo.pl bądź poprzez Aplikację Mobilną Sodexo Dla Ciebie (aby zalogować się do serwisu lub aplikacji trzeba podać numer Karty Flexi Pass oraz numer NIK - Numer Identyfikacyjny Klienta, znajdujący się na liście, do którego dołączana jest Karta).

Karta Flexi Pass jest akceptowana w zamkniętej sieci oznaczonych punktów oferujących usługi kulturalne, rekreacyjne i sportowe. Wyszukiwarka punktów akceptujących kartę jest dostępna na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz w ramach Aplikacji Mobilnej Sodexo Dla Ciebie.

Karą Flexi Pass możesz zapłacić bezpośrednio u Partnera w terminalu płatniczym (taką informację znajdziesz przy wynikach wyszukiwania punktów partnerskich). Cena usługi zostanie pomniejszona o rabat obowiązujący na wybraną przez Ciebie usługę.

W wybranych punktach płatności za usługi możesz dokonać bezpośrednio na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Sodexo Dla Ciebie (taką informację znajdziesz przy wynikach wyszukiwania punktów partnerskich). Zaloguj się używając numeru Karty Flexi Pass i numeru NIK aby opłacić wybrane zajęcia.

Jest to możliwe poprzez zalogowanie się w Serwisie Użytkowników dostępnym na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz poprzez Aplikację Mobilną – Sodexo dla Ciebie.

Sprawdzanie salda na www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej jest bezpłatne

Historię transakcji można sprawdzić poprzez Serwis Użytkowników kart dostępny na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz korzystając z Aplikacji Mobilnej – Sodexo dla Ciebie

Użytkownicy Kart Flexi Pass Sodexo nie mogą pobierać gotówki z bankomatów.

Dzienny limit transakcji Kartą Flexi Pass wynosi 20 000 zł. Nie ma limitu liczby transakcji.

Użytkownicy Kart Flexi Pass mogą płacić nimi w Internecie na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej – Sodexo Dla Ciebie kupując e-voucher do punktów w sieci honorujących taki dostęp.

Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji Alior Bank (w celu zastrzeżenia Karty) – tel. +48 12 19 502.

Użytkownik powinien również zawiadomić o zaistniałej sytuacji przedstawiciela firmy, od której otrzymał Kartę Flexi Pass; dopiero na wniosek przedstawiciela firmy (Klienta Sodexo) Sodexo wyda kolejną Kartę Flexi Pass i przeksięguje środki pozostałe na skradzionej/zagubionej Karcie.

Nie, nie ma takiej możliwości. W razie konieczności wydawana jest nowa Karta Flexi Pass.
Procedura w przypadku zapomnienia/zagubienia kodu PIN Karty Flexi Pass jest analogiczna do tej realizowanej w przypadku zagubienia lub kradzieży Karty Flexi Pass.
Tak, będzie miał taką możliwość. Będzie to możliwe w bankomatach oferujących tego typu usługę (w szczególności w ramach sieci BPH i Euronet). W przypadku zmiany PIN pobierana jest prowizja w wysokości 4zł.

Zależy to od indywidualnego regulaminu punktu handlowego/usługowego, w którym są dokonywane zakupy. Z reguły jest to możliwe – jednak trzeba uprzedzić o tym osobę przyjmującą płatność (w tej sytuacji Użytkownik powinien podać kwotę jaka powinna być uregulowana Kartą Flexi Pass – dopiero na tej podstawie określona zostanie kwota, którą należy uregulować gotówką lub inną kartą płatniczą/kredytową).

Tak, po zalogowaniu się na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz Aplikacji Mobilnej użytkownik może poznać rachunek zasileniowy Karty. Następnie powinien postępować zgodnie z instrukcją. Kartę można samodzielnie zasilić bez dodatkowych opłat, aby korzystać z atrakcyjnych promocji i rabatów jeszcze dłużej.

  • Wejdź na stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl i w górnym menu wybierz swoją Kartę Sodexo (Karta Podarunkowa / Karta Premiowa / Karta Lunch Pass / Karta Flexi Pass)
  • Na stronie wybranej Karty, na szarym polu poniżej produktów kliknij „Załóż profil” i wybierz opcję „Tak, zakładam profil”.
  • Wypełnij dane w formularzu, zaakceptuj regulamin portalu i kliknij ZAŁÓŻ PROFIL. Jeśli wpiszesz swój numer telefonu komórkowego (pole dobrowolne), będziesz mogła/mógł otrzymywać kody Twoich eVoucherów Flexi Pass bezpośrednio na telefon.
  • W ciągu kilku minut na adres e-mail podany przy rejestracji otrzymasz link aktywacyjny. Po aktywacji możesz zalogować się na Twój Profil i dodać Twoją Kartę / Karty Sodexo.
  • Wejdź na stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl i zaloguj się do Twojego Profilu klikając „Zaloguj do Profilu”.
  • Wpisz dane podane przy rejestracji: adres e-mail i utworzone hasło.

Abu dodać Kartę do Profilu:

  • Wejdź na www.DlaCiebie.sodexo.pl i wybierz posiadaną Kartę Sodexo.
  • Kliknij „Zaloguj się do Profilu”
  • Wpisz adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji
  • Kliknij „Zarządzaj Kartami”
  • Na kolejnej stronie Kliknij „Dodaj Kartę”
  • Wpisz pełny numer Karty i numer NIK z listu przewodniego który dostałeś z Kartą Sodexo i kliknij „Dodaj”
  • Karta jest dodana do profilu.
  • eVoucher Flexi Pass, wydawany na okaziciela, jest alfanumerycznym ciągiem znaków, dystrybuowanym w formie elektronicznej PDF lub/i SMS, również dostępnym na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl po zalogowaniu w sekcji Moje eVouchery.
  • eVoucher upoważnia do jednokrotnego skorzystania tylko i wyłącznie z konkretnej usługi w konkretnym obiekcie sieci partnerskiej Flexi Pass, na którą został wydany.
  • Cena eVouchera jest równa cenie usługi, na którą został zakupiony. Termin ważności eVouchera jest określony i przekazywany wraz z eVoucherem.
  • eVoucher może zostać zakupiony tylko przez użytkownika karty Flexi Pass, który utworzył profil z dodaną kartą Flexi Pass.
  • eVoucher może zostać zakupiony tylko i wyłącznie na usługi oznaczone „Kup eVoucher” wyszczególnione na liście sieci partnerskiej karty Flexi Pass.
  • Płatność za eVoucher musi zostać dokonana kartą płatniczą Flexi Pass na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl.
  • eVoucher będzie dostępny dla użytkownika na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl po pozytywnej autoryzacji płatności, zwykle kilka minut po dokonaniu płatności za eVoucher.
  • Zakupiony eVoucher może zostać wykorzystany tylko i wyłącznie w konkretnym punkcie sieci partnerskiej Flexi Pass oraz na usługę w tym punkcie, na którą został zakupiony.
  • eVoucher musi zostać wykorzystany przed upływem terminu jego ważności.
  • Aby skorzystać z usługi, na jaką został zakupiony eVoucher, należy okazać we wskazanym punkcie sieci partnerskiej Flexi Pass kod alfanumeryczny stanowiący eVoucher.
  • Punkt sieci partnerskiej Flexi Pass ma prawo odmówić wydania usługi, w szczególności gdy eVoucher nie został wydany do danego punku, jest nieczytelny lub też został już wykorzystany.
  • Skorzystanie z usługi, na którą został wydany eVoucher, nie wymaga od jego posiadacza dokonania żadnych dodatkowych opłat w punkcie sieci partnerskiej Flexi Pass, chyba że jest to wskazane podczas zakupu eVouchera na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl.
  • Do skorzystania (zakupu) z usługi, na którą eVoucher został zakupione nie jest wymagane okazanie karty Flexi Pass, chyba że jest to wskazane podczas zakupu eVouchera na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl